BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4/25/2008

Mälestused, mälestused..



Viimasel nädalal on päris palju juhtunud ja ma polegi saanud aega seda kirja panna, võinoh, vahepeal oli avrutiga ka kõik vussis. Igatahes, nüüd on mul võimalus.

Eelmisel reedel, 18.04 sõitsin Marie sünnipäevale, Raasikule. Mõtlesin, et sõidan, aega kokku hoides, häälega Tartusse. Kuid tuli välja, et sain hoopis Anniga. Tartus jooksin ühest poest teise, Mariele oli vaja kink otsida ning kiiresti edasi linna sõita.. ja mis ma kinkisin, roosa albumi piltidega, kus me kahekesi koos oleme. Enamus oli loomulikult merelaagrist, mujal me koos väga pilte ei teegi. Ja mis kõik head mälestused neid vaadates meelde tulid. Kõik need kolm suve, see koht, need inimesed.. kõik kõik. Merelaager on lihtsalt super koht, jubekahju, et seeaasta jääb sinna minek ära, aga midagi pole parata, tööd on vaja teha, kui rahasoov suur.


Killuke merelaagrist Mariega. -->

Õhtuks, kaheksa paiku jõudsin Tallinna, sain Martiniga kokku, ta on ikka nii armas, et viitsis koos minuga hängida. Kümne paiku jõudsime Rassale, Marie tuli vastu ja enamvähem kohe jäime magama ka.
Järgmisel päeval, laupäeval pidas Marie enda sünnipäeva, rahvast oli nii Raasikult kui Tallinnast. Mõned olid tuttavad, teised mitte. Tore pidu oli, väike jook, väike vessar. Mõnus. Ja üllatus-üllatus, helistas mulle peo alguses Püssim, kes rääkis, et Käägi juures on grillimine ja miks mind seal pole, meil olevat olnud kokkulepe, mina küll mingist kokkuleppest midagi kuulnud pole, aga Olgu. Kui ma rääkisin, et tuleks väga hea meelega, aga et bussiraha pole ja hääletades võin vägistamisohvriks sattuda.. vastas ta vaid, et nende metsapeatustega harjub ära :D:D. No mida veel? Ja mis veel kõige parem, on see, et Püssim ise ei mäleta sedagi, et ta mulle helistanud oleks. Ta isegi ei tea, kust mu numbri sai.. :D Vähe mälus vä? No, andke aru :D.
Pühapäev oli eriti luks. Hommikul kaheksast olid vanemad kodus.. väike segadus, kuid õnneks sai kõik korda. Tegime Mariega jäätisekokteili ning võtsime verandal päikest ja sõime maasikaid, see oli nii mõnus, absoluutselt kvaliteetaeg, nagu siin harjumuseks on saanud kõigil öelda. See oli lihtsalt niiii, niii hea. Viiest sõitsin linna ja juhuslikult oli Laural võimalik minuga kokku saada. Hängisime niisama virus veidi, räägisime elust ja muust. Lauraga on alati nii tore. Oh kui kallis sa ikka oled. Ja loomulikult muutus seega minu Hiiumaa igatsus veel suuremaks.. Tartusse jõudes käisin Shakespeares, soovitan puuviljasalatit sinihallitusjuustu ja kirsikastmega.. see on Parim!

Nädala sees ei toimunud midagi erilist.. kool siiski. Aga neljapäeval käisin Tartus, häälega: alguses võttis peale mingi maamees :D, kellega sain Nõuni ja sealt edasi venelastega, kaks meest, ja kui üks neist raadio käima pani, siis mis te arvate mis sealt tuli?... www. trancef.com :D, selline muusika, normaalne.. vähemalt käis see vaikselt, mitte nagu osside autodes. Aga mis mu Tartusse minemise põhjus üldse oli? Mul oli vaja kleidile siidipaela, mitte CD-le paela, nagu Püssim aru oli saanud :D. Ja muidugi käisin ma ka poistel külas, nad olid mind juba niiammu kutsunud. Aga seal oli tore, Hiiumaa rahvas on koguaeg ja alati tore. Praadisime muna ja viinereid ning istusime niisama. Peaks rohkem külas käima, sest lihtsalt nii tore oli.. aga uus aasta on tulemas, ja seekord juba Tartus :).

Täna on reede, koolis oli igav nagu alati, eriti igavaks teeb see asjaolu, et väljas on niii ilus ilm ja ma hea meelega ainult päevitaks, mitte ei istuks koolimajas, aga varsti, varsti on suvi :). Nüüd õhtul käisin msnis, uurimas kas keegi sees on, ja oli. Maria! :), Kallis Maria, keda pole juba tohtutu aeg näinud. Pidasime plaane, et võiks käia koos Riias või Helsingis, praegu on hinnad nii soodsad, pmst Valgast saab rongiga Riiga 54 krooni eest, nagu, Ah! :D, üks mäkieine! Siis arutasime veel seda metsapeatuste(vägistamiste) asja, Maria tuli geniaalsele ideele, projekt "Vägistage, aga kasutage kondoome", või midagi sellist :D. Pmst teema liikus edasi selle poole, et varem kandsid kaasas pakikest kondoome, kuid nüüdsest kotitäit, aga samas.. sellega ei hoiaks ju bussiraha kokku, niiet kõige targem tegu oleks korduvkasutamine! :D, Bussipilet maksaks tervelt 130 krooni, aga kondoomi saab kätte.. kuskil kümneka eest. Milline sääst! :D

Ja muud nalja sai ka Mariaga palju, meenutasime, enda suvist Suuremõisa hääletamist ja igatsesime niisama kokkusaamise järele. See tuleb ikka ükskord ära korraldada, ma ei jaksa juulikuuni oodata, nagu Juuli ! see on nii kaugel. Ja mis mind veidi kurvaks teeb on see, et sellel aastal on kõik lõpetamised samal ajal. Miks ometi? Nüüd ilmselt, arvatavasti, võibolla jäävad minu kallikesed Hiiumaalt tulemata. See oli just see, mida ma niiväga ootasin. Aga samas, ma mõistan. Kas käia ühel lõpetamisel, kusagil kaugel ja lihtsalt ühel sõbrannal või jääda Hiiumaale ja käia kahel lõpetamisel, kus lõpetab enamik tuttavaid. Kuid ma pole kurb, ma olen positiivne :). Alati, või vähemalt annan alati endast parima, et rõõmsat olekut säilitada :).

Ja mis nipi võin ma hea tuju tekitamiseks anda, igatahes mind aitab see 100%. Kui mu sisse tuleb kasvõi imepisike masenduse-või kurbuseuss, mõtlen ma mälestustele. Kõigele sellele heale, mis kunagi olnud on. Halvale mitte, ainult heale. Ja see teeb tuju hetkega heaks. Ausalt, proovige vähemalt.. proovimine pole kunagi halb, vähemalt enamikes asjades..

"Mälestused teevad meile kohad ja inimesed ilusateks."

0 komm/i: