BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4/14/2008

Tartu/Hiiumaa.. talv/suvi.

Huh, nüüd on jälle natuke huvitavamat, mida rääkida teile :).

Alustame siis algusest. Kõigepealt henna, mille toimet ma lubasin kirjeldada :D, hele oli. Tuleb mingi nipp mõelda, mis seda tumedamaks teeks, kuulsin, et mustsõstra mahl aitab. Eks ma siis proovin. Muidu tuli täitsa kena, aga jaa, see värv on veel poolik.
Nii, mis ma pühapäeval tegin? Pühapäeva veetsin ma Valgas. Ühes mitte just kõigelemmikumas linnas, aga seekord oli vajadus sinna minna. Nimelt mu õde, Kati esines seal Laulukarusellis ja mina, nagu te lugesite, pidin minema bäkki sahistama :D (nende samadega, mis siin pildil, ainult, et helesinised :D), ma olevat olnud justkui joobes naeratus näos.. Edasi Kati ei saanud, edasi pääses üllatus üllatus, see tüdruk, kes on juba viimased viis aastat järjest saanud. Aga , mis teha. See on elu. Fun oli igastahes :D.
Ja muidugi helistas ka Triin mulle. Et tema olevat samal ajal Tartus Koolitantsul. Kahju, et ma sellest nii hilja kuulsin, sest ma eelistan igas olukorras Hiiumaa rahvast :). Eriti selliseid sõbrannasid nagu seda Triin on :). Aga eks ma siis piinlen ja
kannatan siin suve oodata, et Hiiumaale saada..


Ja täna, esmaspäeval, tulid Treffneri tulemused. Päeval paistis päike, see tegi tuju heaks, ja ma juba suht pohhuistlikult ütlesin iseendale, et tuleb mis tuleb, ma ei hakka masetsema. Aga mis juhtus? Juba enne kolme (tulemused pidid neljast tulema), saatis Silva mulle sõnumi "Palju õnne, humanitaar!" Mulle ei jõudnud see kohale, helistasin veel üle ja lasin emal ka üle vaadata ja tõesti. Ma sain otse sisse! Täitsa lõpp. Ma parem ei hakka siin seda pikka juttu rääkima, mille üle ma kõik imestan ja üllatun. Igatahes on mu suurim õnn see, et ma saan Tartusse ja Otepäält ära. Kes teab miks ma selle üle nii õnnelik olen, see teab. Aga mis mind kurvaks teeb on see, et Silva ei saanud, kuid ta nii väga tahtis saada. Ja ma üldse ei oska lohutada ka, mul on selle üle kurb meel. Aga igatahes tea, Silva, et mul on tõesti kahju. Kuid igatahes me saame nüüd rohkem läbi käia ja koos chillida ja teeõhtuid teha ja kõike muud.

Aga jaa, nüüd on päev lõpul ja ma pean hakkama õppima, mida ma üldse ei viitsi. Kuid tuleb, lõpp on lähedal ja suvi on kohe käes.. jälle ma tuletan endale seda meelde.. lihtsalt ei Kannnata enam ära oodata seda aega kui ma Hiiumaale saan, ei kannata.

Kuid, mida ma enda sisse saamise peamiseks põhjuseks loen, on see, et kui midagi ikka väga väga tahta ja sellejaoks endast parim anda, siis see soov ka täitub, kindlasti täitub.

0 komm/i: