BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/02/2008

Leegitoru


Leidsin uue superhea bändi :).


Nimelt - Leegitoru, huvitav nimi. Pole veel jõudnud küsida, millest see tuli. Kuid bändi kitarrist ja trummar on ka GD's, Mauno ja Tauno Tamm. Laulja on superstaarisaatest läbi käinud (kindlasti muudelt laulukonkursitelt ka) Fredi Kaasik. Igatahes mulle paistis ta küll kohe tuttavana. Ning bassi mängib Puna, keda ma kahjuks rohkem hetkel kirjeldada ei oska.


Igatahes tõesti hea bänd. Ja samuti nende esimene laul "Ise loll". Head sõnad, hea meloodia.


Kuulake siit:



Ja nautige.

7 komm/i:

Anne-Maria said...

tohutult hea laul see "ise loll". (Y)

Anne-Maria said...

Sul seda laulu ei ole arvutis?:D
Ma ei oska ladinakeelses myspaceis registreeruda kahjuks:D

Miia said...

Mkm, ei ole. Pole saanud veel küsida ka. Kui saan, siis annan kindlasti teada :).

Anne-Maria said...

Mul on see laul arvutis olemas! Peale pikka searchimist leidsin;)
Coca-cola soundwavei lehelt... :d

Miia said...

Aa, jaa. Uurisin. Ja varsti peaks seda kuulda ka raadiost saama ;).

Maria said...

Ma olen mõlemal korral superstaari saates kõige rohkem Fredi Kaasiku poolt olnud :D

Miia said...

Näed sa. Ma ütlen, see Fredi on ka mulle varasemast ajast meelde jäänud. Igatahes, näed kui väike Eesti on. (: