BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7/16/2008

Läbrakas.

Nädalavahetus oli ka suht lahe.
Reedel toimus Suure Sadamas Kalurite pidu. Läksime siis Carolyni, ta ema ja Mariaga kohale. Esinejaks oli ei keegi muu, kui Anne Veski. Seepärast nägin ma ka seal rahvast rohkem kui kahel eelmisel aastal. Täitsa tore oli, aga mis häiris, oli see, et Cruxile tahtsime ka jõuda, kes esines samal õhtul paari tunni pärast. Maria isa lubas meid viia, aga siis oli kell juba nii palju, et arvasime end hiljaks jäävat. Või noh, teistel polnud sellest nii suurt muret, aga minul küll. Õnneks või kahjuks saime kohe ühe tüdruku Janaga Kärdlasse ning üllatus-üllatus, hetkel algas mingi mäng, mis kestis oma 40 minutit.. Ja meie muretsesime, et jääme bändikontserdile hiljaks. Tsillisime veist ringi ja siis läksime kuulama.
Elamused: "Mulle niiii meeldis!" Õudsalt kohe meeldis. Heli oli hea, muusika oli hea, sõnad olid head, miljöö oli hea. Kõik oli hea. See bänd on tõesti hea.
Peale kontserti saime poistega kokku ja läksime Kerttu taha jooma/nillima.. kuidas keegi. Unine olek oli, aga ma ajasin Leemetiga juttu ja seda mulle meeldib teha. Kuidas kellelegi, aga minul on temaga alati hea, absoluuutselt, ükskõik millest rääkida ;).
Neljast jõudsin koju ja peale uinakut tuli terve pere vanaema juurde külla. Õhtul läksin koos nendega Käina külje alla pidutsema. Seal peetakse iga aasta sauna pingi sünnipäeva. Justnimelt Ühes saunas on Üks pink ja selle sünnipäeva peetakse igaaasta ühe suure joomepeona, kus õlut voolab ojadena. Kuigi. kes mind lähedamalt teab, et ma õlut ei joo, siis mina piirdusin veiniga, mis küll väga hea ei maitsenud, aga vähemalt sai ära proovitud :). Seal grilliti ja lauldi ja tehti muud möllu. Mina hakkasin jälle suhtlema tuttava ja vähem tuttava poisiga. Tore oli ;).
Ning kes oli kõige kauem üleval? :D Otseloomulikult mina. Kella kümnest, kui teised ärkasid, läksin mina magama. Tunniks ajaks, et siis ärgata ja jälle särada. Õnneks oli ilus päev ja see oli mõnus. Läksime varsti perega Tõrvakale. Mis näeb välja tõesti nagu paradiisirand. Kuid kuna päikest palju polnud siis kaua ei päevitanud. Käisime Selveris ja sõitsime koju, kus enne magamaminekut tegime veel viimase grilliõhtu, kus terve pere koos.

3 komm/i:

Anne-Maria said...

Kas sa rääkisid SELLE Leemetiga? Sellega, kes hästi laulab ja kena välja näeb?(a)

Mina tahan ka Cruxi kontserdile...Tuumakadedus.

Miia said...

Ei, kahjuks ma veel pole teda kohanud. Aga Cruxi kontserdile soovitan ma küll soojalt minna ;).

Anne-Maria said...

Kui kuskil on, siis kindlasti lähen!