BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3/06/2009

Kevaaaad !


Nii ilus on. Lihtsalt niii ilus on. Kevad on käes. See kauaoodatud kevad, kus kõik ärkab uuesti talveunest ellu.. Linnud laulavad, päike särab juba soojemalt, vesi vuliseb ja see lõhn. Varsti olen maal, siis on seda tunda ka.

Ka poikad tulid Kaupsi kõrval vastu, ütlesid, et lähevad Pirole - hooaeg on alanud.

Hmhm, ajaa. Eile oli mul sisukas päev. Tahtsin sellest koha rääkida, kuid ajaloo õppimisega läks pea kella neljani välja ja siis ma jätsin vahele.. ning nüüd on kõik meelest läinud.

m, hommik algas vihastumisega, sest mu korterikaaslane oli mu kohvipiima ära joonud. See on asi, ilma milleta ma lihtsalt ei suuda päeva veeta.

Siis oli mu päev täitsa sassis või rohkem olin mina sassis. Mõtted olid siin-seal, enda kapi asemel hakkasin teist kappi lahti tegema. Palusin ka korduvalt, et keegi mulle raamatuga pähe virutaks, aga kahjuks polnud keegi nõus..

Nonäed sa, mul oli nii paljust rääkida ja nüüd ei tule enam ainsatki asja meelde. Parem siis lõpetan selleks korraks. Varsti jälle.

Baih ,






0 komm/i: