BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3/03/2009

MJAU - MADALALT !

Heihoo, mina siin, jälle.

Üle pika aja tegelikult. Hm, esmalt pean mainima, et muutsin oma nime, nagu te juba märkasite. Pakkusin Triinule välja ka korraks, et paneks uueks nimeks "mjaumadalalt", kuid tundsin siiski, et see on veel õrn teema ja nimeks päris ei pane. Kuid sellegipoolest lubasin Triinule, et siis nimi kaunistab mu pealkirja ning seda ta ka teeb :).

Koolis läheb nii ja naa. Saksa keel on surrrrrrrramurrrra. Suht tappev on. Muidu on okei. Õpioskuse kursusel käin ja seal on väga lahe. No tõesti on. Kift õpetaja ja huvitavad teemad: motivatsioon, võimekus. Kui kohtume, siis ma võin teile lausa lühikese loengu nendel teemadel pidada... Kasutage juhust ;).

Siiis. Mis siis veel. Muidu olen niisama lahe. Tantsin ja tahaks joonistada, aga aega lihtsalt pole. Praegu peaks ka õppima, juba ammu peaks... kohe hakkan. Ma lihtsalt lubasin nii endale kui ka kellelegi teisele, et teen siia selle postituse ära.

Sellega seoses tuli meelde, et mind siin võrreldakse suht "EÜE Väinamere segakooriga". Vältimaks selle ligilähedalegi jõudmisele, pidin end kokku võtma ja siia midagi tegema.

Mainiks veel, et ma olen Miia Maarja (Mariiia, pane kõrvataha või selja taha või kuhugi mujale :)).

Nüüd sain ka netti lõpuks korterisse, niiet ilmselt võib mind ka siin rohkem kohata. Aga et te ei arvaks, et keegi teine siin on käinud ja midagi tarka teinud, siis tegin just, mm.. 3 minutit tagasi endast pildi. Nautige ! :D



0 komm/i: