BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4/10/2008

Käes on jooksuaeg!

Nimelt varsti algab SEB 26. maraton :D:D, ei tegelt. Nii minul, Annel kui ka Mashal tema sõnul on olnud viimased päevad kuidagi väga hajameelsed, ei ole und, mõtted laiali.. arvata on milles asi?.. Käes on Joooksuaeg! :D

Pmst midagi suurt ei toimu ükski koolipäev. Täna igavlesin koolis, tuli mõte, et kirjutaks kõigi tähtsate inimeste nimed ülesse ja nime taha, seda inimest iseloomustava omadussõna, midagi sellist. Nii ma siis tegin.. Igaljuhul minu tegid need iseloomustused rõõmsaks, sest ma mõistsin kuiii palju häid sõpru mul tegelikult on :).

Lõunapausi ajal sain Silvalt sõnumi, "Mine poodi ja osta Just!" Ma reageerisin, et misasja :D, millest seal siis räägib huvitavat. Mis mul üle jäi, kui peale kooli kiiruga poodi ja Justi järele. Ja mis ma leidsin :D.. Groundhog Day, mu Lemmmmmik.
Käisin märtsi alguses Urvekaid Tartus vaatama ja seal ma nägin ka Groundhog Dayd esimest korda, juba siis hakkasid nad mulle meeldima, aga nüüdseks olen ma juba täielik fänn. Ja mis sai, nad võitsid Noortebändide võistluse 2008! Ja sellest kirjutas ka Justis. Aga jaa, selle auhinna täielikud väärilised. Soovitan kuulata - http://www.purevolume.com/groundhogdayest ,
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/paevavideo/article.php?id=18598664



Jaa, mis päev täna veel on? Täna on Marie sünnipäev! :) Paljupalju õnne sulle kallike. Päikest ja rõõmu su igasse päeva! Kallis oled. (K)

3 komm/i:

Maria said...

Ma mõtlesingi ükspäev, et peaks uut noortebändi kuulama :)

Ja mis sõnad tulid minu nime taha, kui küsida tohib ? xD

Triin said...

aga minu nime taha ? :D


nonäed , blogi värk hakkab levima .
mina pean selle eest vist mariat tänama :d --

Anne-Maria said...

Jooksuaeg, c'mon, Miia, minul ikka jooksuaega pole:D