BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4/11/2008

Sahistid, henna, noormehed - Tartu ;).

Täna on olnud tegus päev. Hommikul enne kooli jõudmist tuli võimalus, et saan minna peale viiendat tundi Tartusse.. arvata on, et seda ma ka tegin. Viimasest tunnist küsisin ära ja hakkasin liikuma koos ema, õe ja muusikaõpetajaga. Te küsite, miks muusikaõpetajaga? Nimelt Tartusse mineku põhjus oli see, et mu õde, Kati pääses Valgamaa Laulukarusellile ning tema klaverisaatjaks on Ursel Oja, nii me siis kihutasime selle mehe juurde.. Mõtlesin, et astuks ka ruumi sisse ja kuulaks, kuidas Kati laulab. Kuid kauaks mul seda õnne ei jätkunud. Kohe torkas Ursel mulle kätte sahisti, millega ma pidin rütmi lööma. Peale paari proovimist, öeldi mulle, et pean teda saatma ka võistlusel.. pmst pühapäeval, 13. aprillil, pean ma olema Valgas ja sahistama rütmi tagumise mikrofoni taga.. päris õudne.. kõik, kes mind vähegi lähemalt teavad, teavad ka seda, et ma kardan esineda.. kuid samas on see ka päris hea võimalus ja kogemus. Lahe igastahes. Ja nii ma ka päeval endale kaks uut helesinist sahistit ostsin :).

Kuid algselt Tartusse jõudes (peale sahistamist) läksin ma Sepa turule :D, lootes leida hennat, mis, tuleb välja, on seal olemas vaid laupäev-pühapäev. Nii ma siis jalutasin kesklinna.. kus kohtusin Silva ja Helmiga :). Nad otsisid endale homsele Vana-Kreeka stiilis sünnipäevale kleidiriiet ning kingitusi sünnipäevalapsele.. mina seevastu püüdsin kasutada arukalt enda sünnipäevaks saadud kinkekaarti.. mõtlesin mitu tundi, nagu alati, et mida siis ikkagi valida.. olin juba kindel ühes lõhnaõlis, kui avastasin prillid, mis kohe jäid silma.. Mulle ju meeldib erilisus ja mitte tavalisus. Ja seda need prillid ka teevad, mind teistest veidi erinevaks.

Tihtilugu oleme arutanud Otepääl paari klassiõe ja sõbrannaga, et see on ikka eriti nõme kuidas inimesed kritiseerivad ja sosistavad ja kõike muud sellist. Eriti veel siis, kui nad tegelikult kadedad on. Pmst pole vahetki, et kas sa tuled lillade pükstega või alasti, ikka vahitakse ja kommenteeritakse ütemoodi. See on nõme. Aga mis teha.. kodune kasvatus. Ning peale selle on ka meeletult palju eelarvamustega inimesi, vot neist ma aru ei saa.. aga ega ma isegi väga süütuke pole. Kuid ma püüan selle poole, et endast kõik eelarvamused välja juurida ning see on juba peaaegu õnnestunud. Aga mis väljend mulle selle kohta meeldib? "Eelarvamused on inimesele vajalikud, kui ta pole suuteline looma arvamusi." ;)

Aga Tartus oli siiski jubetore. Need kaks tüdrukut kellega ma koos olin olid juba jubetoredad. Aa, hiljem, kui Silva poole läksime, tulid teel vastu kaks purupurjus noormeest. Üks neist jooksuga otse minu poole "NIII ILUS TÜDRUK, ON SEE VÕIMALIK, TULE SIIIIA, NIIII ILUS TÜDRUK, KUIDAS SEE IKKA VÕIMALIK ON!" jne :D Nalja kui palju :D.
Silva juures tuli jutukäigus välja, et ta emal on hennat, seda ta ka mulle andis ning nüüd ma olen siin ennast mökerdanud. Hetkel, esimese korraga jäi vaid heleoranž jälg, kuid ma kohe mökerdan selle üle ja jätan hommikuni, eks siis järgmine kord kuulete, mis sellest sai lõppude lõpuks :D.

Mis siis muud.. selline mu päevake oligi, lühike, tegus ja oodatust tuhat korda parem :).
Kevadet teile kõigile südametesse! :)

0 komm/i: