BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/07/2008

Shallalallaa

Täna oli päris hea päev. Isegi päike paistis rõõmuks.


Täna oli ka Paavo(klassijuhataja) sünnipäev kinkisime klassiga potiorhidee ja karbi komme. Mitte, et ma ise tahaks orhideed, mu suur unistus.. valge orhidee aknalaual. Aga jaa. Sain ka kellegi suust aru, et täna on keemiaõpetajal Sannul samuti sünnipäev. Nii me siis Anniga kihutasimegi lillepoodi ja ostsime kumbki talle gerbera.. kahjuks tuli aga kohe kooli saabudes teade, et tal on hoopis homme sünnipäev :D siis me mõtlesime ja mõtlesime, mida teha. Lõpuks kinkisime ikkagi täna ära ja tal oli jubehea meel. Osalt kinkisimegi lilled seepärast, et olla lihtsalt viisakas, aga teisalt oli põhjuseks see, et meil mõlemal Anniga on aastahinne 4-5 vahel. Ning kuna Sannu on juba ühe suure egoga, siis mõtlesime seda veidi turgutada ja loodame selle peale, et see toob ka hinnete osas väikseid viie-poolehoidjaid ;). Kuigi täna oli arvestustöö, mille maksimumhinne tuleb minul küll kolm, kui sedagi. Ma lihtsalt Ei oska keemiat :D.


Bussijaamas kohtasin Sonjat, kutsusin ta külla, ja tuli ka :). Hästi tore oli. Mina aitasin tal saksa keelt kõnelda ja tema mul vene keelt. Ning õhtul nüüd joonistasime, tema hobust ja mina enda esimest ruutsuurendust sõbrast.. ehk neid tuleb isegi veel :).


Natuke aega tagasi käis naabrimees külas ka :D, ta oli päev otsa õlut alla libistanud, niiet nüüd oli tuju kõrgel :D. Rääkis, et küll meie elutuba on alles ilu täis ja mis inglid siin kõik ringi käivad(need siis meie, naisterahvad). Nalja kui palju :D.

Väike vasakule nali ka..
Markus käis kooriga Belgias võistlemas ja sai sealt muide kulla :), niiet palju õnne talle. Aga nali pole see.. nali on hoopis selles, et Belgias oli sanitaartehnika firma, mis valmistas kraanikausse.. WC potte, mida iganes.. mille nimi oli "Duravit". No ma ei saa :D, annab veel paremat nime tualetipotile panna või mis? :D

1 komm/i:

Anne-Maria said...

duravit, irw:DD:

Minule, vasakule mõtlejale, oli see üks suur maiuspala.