BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/06/2008

Sõjavägi on teemaks.

Täna oli tappev kõhuvalu, jälle. Kaks tundi vaevlesin ja vähkresin voodis, tabletid lihtsalt Ei mõjunud. Õnneks on hetkel normaalne olla.. valu andis järgi.

Teate, ma olen niiii laisaks muutunud, täna oli arutlus ja arvestustöö ning ma ei teinud eile isegi õpikukaant lahti. Ma üldse ei õpi, kuigi praegu lõpus peab just pingutama. Aga nagu ikka olid tööd kerged ja ma tegin need lihtsa vaevaga ära. Naljakas, ma olen ka üks imeinimene :D.
Tore, et tänane päev venis kiiremini kui eilne. Kuid jah, teekond koju ei olnud just kõige nauditavam. Tulin koolibussiga, seega pidin 5 km jala kõndima. Pole hullu, või mis? .. Aga siis kui sind piinab samal ajal tappev kõhuvalu ja nõrkus niidab jalgu? huhuuuh. Hirmus. Aga üks asi oli naljakas ka :D, u 2 km enne kodu kükitas murul sõjamees :D, neil oli seal mingi õppus.. Ta tegi suitsu ja nautis ilma. Paar sõna vestlesime ka, oleks rohkem tahtnud.. aga jah, ei suutnud. Lahe mees tundus.
Sellega meenus Merelaager ja selle iga-aastased suhted Paldiski teenistusega.

0 komm/i: