BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/10/2008

Murumängud.

Imeilus päev on. Päike paistab ja konnad krooksuvad. Üldiselt on päev kulgenud töökalt. Niitsin muru. Ning kui enamus inimesi niidab Aeda siis mina niitsin Aasa. Väike, kuid samas ka päris suur vahe.. See oli mõnus. Teinekord on nii hea niita, pealegi on sellel ju mitu plussi.

1. päike võtab rohkem - saan pruunimaks
2. liigun ja pean ka veidi jõudu kasutama - suveks vormi tegev trenn
3. teen kodus kasulikku tööd - rõõmustavad mu vanemad
Niiet miks mitte teinekord see ette võtta.

Ainuke miinus, et jalad saavad mustaks ja roheliseks ning selle maha küürimisega on juba üksjagu mitte just kõige meeldivamat tööd.
Üldiselt ma vihkan vihma, sest enamasti kaasneb sellega hall, sombune ja eimidagi ütlev päev. Kuid täna sadas vihma, mida ma armastan. Suve-vihma. See vihm erineb enamustest vihmadest, sest sellega kaasnevad päike ja paremal juhul ka vikerkaar ning pealegi pole see vihm külm ja terav, vaid hoopis pehme ja soe.. Oii, kuidas ma seda vihma armastan.
Seda vikerkaare pilti otsides meenud mulle mu tuttav, Mart Salumäe, kes on minu vanune kuid rohkem fotograaf kui mõni keskeas pikalt fotograafiaga tegelev mees. Minge uurige ja kindlasti nautige ta pilte - www. martfoto.com , ja kui väga meeldima hakkavad, siis lausa tellige koju ;) :D

0 komm/i: