BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/01/2008

See valge pulk.

Eile oli Otepääl disko "Dance energy", mitte vähe halb muusika oli, ei tea milles asi. Pmst lõpus lasti head muusikat ka.. või asi oli hoopis selles, et ilusad poisid jõudsid peole kohale :D. Tegelt, peo keskel tuli Kultra ette politseiauto ja lasi kõigil puhuda.. mitte et ma tahtsin seda pulka endale. Nii ma siis jooksingi koos Kristiga välja ja küsisin politseiniku käest, et kui puhuda kas siis saab pulga endale? .. imelik, suur seltskond ukse kõrval hakkas seda küsimust kuuldes naerma.. Peale jaatava vastuse saamist ma puhkusingi, esimest korda elus ja sain enda elu esimese valge pulga :D Lahe, see tegi mu hetkega õnnelikuks.
Mis ma siis veel tegin.. peale pidu käisin Aile juures söömas, mina, Aile, Kristi ja Hanna, tore oli. Sõime kopra liha.. suitsutatud, imehea oli. Ja koduõlut ka lonksuke. Vot see on ainus õlu, mida ma joon - koduõlu.. mm, kui hea. Jalutasime siis veel kaks tunnikest külmas õues ning enne koduteele asumist peeti meid politseiniku poolt kinni.. taheti puhuma panna, aga peale minu ütlust "me juba täna puhusime diskol", ei lastudki teistkorda puhkuda.. JAMA, ma poleks pidanud eputama, oleks teise pulga veel saanud :D. Samuti sain ka veidi targemaks, nimelt sain teada, et al 16 EI VÕI olla peale 11 talveajal väljas. Misajast? al 16 just võib, onju nii? Mis te selle kohta ütlete? .. Igaljuhul uurin ma selle õigepea välja. Kodutee ei olnud Sonja ja Masha juurde õnneks läbi pimeda metsa üksinda ja jala. Triinu tuli mulle autoga vastu, kuid kahjuks just enne Otepääd sai autol bensiin otsa :D, ja nii me seal istusime ja mõtlesime, kuidas tagasi kohale saab. Lõpuks ei jäänudki muud üle kui taksojuht tuli vastu ning tõi meile 4.5 l pena :D. 10 minutit sõitu ja kell 4 ma magama saingi..


Öö oli pmst magamata, lihtsalt koguaeg ärkasin ülesse, ei teagi miks. Võibolla oli liiga valge, sest tavaliselt ma magan Sonja ja Masha juures nagu laiskloom kunagi. Aga täna nii ei olnud.. õnneks suutsin kuidagi kella 10-ni voodis olla. Seejärel ärkasin.. väike kohvi praemuna ja pihvidega ning päev võis alata. Suurt midagi ei teinudki. Käisime Mashaga Pühajärve ääres pilte tegemas :). Äkki jõuab neist mõni reitigi ;). Ilusad pildid ja ilusad inimesed. Nüüd on päev õhtus ja uni suur. Magama ma lähengi, Tsauplau! :)

0 komm/i: