BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/01/2008

Muide.

Kui kaua võivad alaealised õues olla?
Lastekaitse seadustest tulenevalt on keelatud alla 16-aastasel alaealisel viibida ilma täiskasvanud saatjata avalikes kohtades kella 23.00-6.00. Ajavahemikus 01.06-31.08 on alaealisel keelatud viibida ilma täiskasvanud saatjata avalikes kohtades kella 24.00-5.00.

http://www.politsei.ee/?id=839

Mis sellest võib järeldada?
1) al 16 VÕIB olla kella 23.00-6.00-ni väljas ilma täiskasvanud saatjata, on nii?
2) suvel EI VÕI 16 ja 17 aastased olla avalikes kohtades ilma täiskasvanud saatjata!?
3) see politsei kellega ma rääkisin on LOLL nagu LAMMAS.

Vot, teadmiseks teile mu kallid sõbrad, teadmiseks mulle mu kallis sõber. Mis sest, et ma siiski mitte kottigi aru ei saanud.

2 komm/i:

Anne-Maria said...

See politseinik oli tõesti siis loll nagu lammas. :D

Miia said...

No ongi :D