BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/30/2008

Lähiajalugu.

Olen raamatukogus ja sain hetke, et kirjeldada seda kõike, mis toimunud on.
Eksamid läksid hästi, lõpetasin kahe neljaga. Hm, ma olen rahul.
19 juuni oli siis lõpetamine. Ma olin iluus. Ja ma olin ka õnnelik, sest kohale olid ennast kaugelt vedanud mu mõned sõbrannad: Carolyn, Maria, Marie, Silva ja Helmi. Ma olen teile selle eest niiii tänulik, et te tulite, aitähaitähaitäh.
Õpetajad ja direktor pidasid kõnet, hiljem läksime õue ja saime lilli, nagu ikka. (Ma sain palju lilli, üllatavalt palju. Poleks elusees uskunud, et nii palju saan). Aga jaa :). Hiljem läksime kõik koos, meie sekka kuulusid ka memme Kaie ja Vaari ning tädi oma perega, koju. Seal oli kooki ja torti, maasikaid ja sinihallitusjuustu, liha ja võileivatorti, morssi ja shampust. Mmm, lihtsalt kõik oli nii super!
Kõik õnnelikult koju saadetud, hakkasin pakkima. Järgmisel hommikul oli Hiiumaale minek.
Hommikul vara äratus, ja telefoni helin, kus Klemet, kellega koos pidin Hiiukale minema, teatas, et sõidab juba bussiga. Ühesõnaga, väike lahkurääkimine oli toimunud. Ja bussist jäin ma napilt maha. Aga õnneks sain pea kohe enda suure kohvriga, häälega, auto peale. Juht oli teel Tartu turule maasikaid müüma. Mulle andis ka topsitäie Põlva maasikaid, nämma. Tallinnasse jõudsin Klemetiga erinevate bussidega, aga pea samal ajal. Hea. Edasi läks reis ruttu ja libedalt ning juba samal õhtul olin teel Hiiumaal Männamaale jaanitulele.
Oeh, saigi nüüd kõik räägitud, ei midagi jalustrabavat, ei midagi väga huvitavat. Lihtsalt, tükike minust.

Memme Helbe sõitis just bussiga Kärdlasse, vaadates kella, mis näitab 12.30. Sama teen ka varsti mina. Lähen tööd otsima, loodame kõik parimat. Ja homme sõidan juba pealinna Avrili järgi reivima, see saab lahe olema :).

Ühe killu pean ma ka siiski siia kirjutama.
Nimelt olime Mariaga siidri järjekorras Kärdla jaanitulel, kui seljataga olev poiss, nii 10 aastane, hakkas minuga juttu ajama. Naljakas oli selle juures see, et ta küsis mult täiesti rahulikult ja loomulikult: "Kas joote täna mällu ka?" :D
Mitte vähe ei olnud ma naerukrampides.

0 komm/i: