BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7/01/2008

Jea

Täna oli hea päev. Tõesti oli.


Hommikul 6.25 äratus, siis väike pesu, väike hommikusöök ja bussile minek. Vaatasin, et ühtegi tuttavat nägu ei paista, päris kurb. Kuid kohe-kohe tulid Hellamaalt peale Elis ja Piru, nüüd ma nägin ka siis selle tüdruku ära, kellest ma olen kuulnud ja Triinu blogist lugenud :), tore on ja hästi armas. Aga jaa, tulid nad siis peale ja sõit oli hoopis lõbusam.

Algul istusid bussis me lähedal üks naine ja mees, tuttavad, ning ajasid suht' head juttu. Näiteks kuidas pesumajas pannakse mitme inimese pesud kokku ja kuismoodi, siis seened sokkidelt edasi levivad, või et Koit Toome on Kertust lahku läinud. No MIDA VEEL! :D vähe ei itsitanud Piruga. Aaa, ja mis Elis veel praamil rääkis.. tema pidi algul ühe mehe kõrvale istuma, kellel oli suht tõusnud.. Kes saab aru, see saab. Ega kõik mu jutud polegi laiale lugejaskonnale kirjutatud ;).

Praamipeal mängisime veidi Ligorettot, suht lahe mäng, sebiks endalegi. Ja lugesin veits raamatut ka. Õnneks reis möödus ruttu ja aeg lendas linnutiivul.

Tallinnasse jõudes nägime Juppi, megalühikest venda lihtsalt, ja tema kahtlaseid sõpru.

Vahepeal käisid tüdrukud enda kotte, veel kahtlasema Piru sugulase juurde viimas ning hängisid Jupi ja ta sõbraga Kristiine ees, seal olevat lahe olnud, ei tea, polnud ise kohal.

Mina tulin vanavanemate juurde Mustamäele, siin olid täditütred ka, mängisime siin Lotot ja sõime. Tore oli. MIngi aeg nad läksid suvilasse ja mina jäin end korterisse sättima. Aga kui tahtsin välja minna, tuli Oi', mis üllatus. Nimelt vanaema oli täiesti kogemata pannud uksel nii alumise kui ülemise luku kinni, kuid minul oli vaid ülemise luku võti. Nii ma siis ei saanud liikuda, vaid passisin kaheksandal korrusel vangitornis ja ootasin, kuni mu isa mind päästma tuli :).

Kui isa siia jõudis, käisime Kristiine juures tüdrukuid peale võtmas ning siis kohe edasi Saku Suurhalli, kus toimus Avril Lavigne'i kontsert. Hea oli, tõesti oli hea. Peale seda reisisime trolliga magistrali, kus oli üks vanamees, kes pärit Kuressaarest. Hakkas juttu meiega trollis rääkima, ütles, et see on ikka telepaatia, et ta just meiega hakkas rääkkima, kes me Hiiumaalt olema. Aa, ja mis ta veel ütles. Et Hiiumaal olevat sõbralikum ja targem rahvas kui Saaremaal. Jei! (:

Lõpuks käisime Piru sugulase, selle tüübi juures, veel nende kotte toomas, reisikotte loomulikult. Seal oli mingi pidu vist, hakkasid makarone keetma, aga eii, sinna ma ei oleks elusees jäänud. Ei hakka kirjeldamagi, mis seal oli, sest ma lihtsalt ei leia selle kirjeldamiseks kohe sõnu.. Kotid käes, otsisime Elise täditütre korterid, kuhu nad magama läksid. Uh, küll me alles otsisime, aga üles ikka ei leidnud. Lõppkokkuvõttes tuli täditütar ise sinna ja viis pliksid käekõrval oma korterisse.

Mina olen siinsamas Männi pargi külje all, kus ka tüdrukud, ainult teisel pool parki. Ning vaikselt sätin magama. Head ööd ja ilusat und teile :). Baih.

0 komm/i: