BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/12/2008

Lõpusirge

Uh, päris palju aega on juba mööda läinud viimasest blogist, samuti on omajagu aega möödunud ümberringi.

Kooli kohapealt on asi varsti läbi. Kaks eksamit läbi, mõlemad hästi tehtud. Uh, ma olen enda üle uhke ja samas ka õnnelik :). Üks veel, üks üks veel, FÜÜSIKA :D. Sinna võite mulle ka pöialt hoida, seda on tõesti vaja, sest ütlen ausalt: "Kui juba õpetaja ei oska, vastused ees, eksami ülesannet lahendada, siis mina peaksin seda veel rohkem ju oskama ;)." Ei tea, loodame parimat. Annan endast parima.

Vahepeal käisin ka Linnas, Pealinnas, Tallinnas. Seal oli tore, mulle meeldib vaheldus, ei kannata koguaeg ühes kohas olla ja lihtsalt passida. Teha samu asju, samas kohas. Tüüpiline. Igav.
Seal oli tore, sain Reeli ja Mariega kokku. Reeli läheb kohekohe kuueks nädalaks Ecuadori, see on lahe. Käisime Moskva kohvikus istumas. Soovitan soojal Cafe au lait, vaniljega. mmm, see on maailmaparim! :)
Ja Mariega tsillisime keskturul, imetlesime tulipunaseid maasikaid ja kirsse. nämm. Ja käisime ülemistes hiinakas, Marie sõi mingeid vürtsikaid nuudleid, mis jäidki pea söömata :D Lihtsalt nii vürtsist asja teist ei ole, aga see pole teemaks. Jooksime siis söömast bussile, aga jäime maha. Lõppkokkuvõttes oligi võibolla parem, et ma maha jäin, sain kauem Mariega olla ja vähem Tartus passida. Oeh, tore oli seal.
Aga miks ma linna läksin? :D
Ikka sellepärast, et lõpukleiti ja kingi oli vaja :). Ja sain ka. Imeilusad. Kes vaatama tuleb, see näeb ;).

Nüüd istun arvutis, jõudsin just Tartust koju. Käisin küünelakki ja läätsi, samuti lõpukale ostmas. Ja juuksuris käisin ka. Nüüd peaks lõpuks kõik valmis olema ja on aeg jõuda sinna kooli lõppu. Kuid nagu öeldakse, millegi lõpp on alati teise asja algus. Kohe hakkab suvi ja mul on selle üle kuradime hea meel :). LÕPUKS ! LÕPUKS ometi. Hiiumaale, sõprade juurde, ujuma, grillima, seiklema, pidutsema ja kõike kõike muud. Super, see suvi tuleb super! :)

8 komm/i:

Triin said...

;d . aga ma ju ei näe , ma lihtsalt ei jõua nii kaugele ...

Miia said...

Ma panen siia pildi ülesse :). Siis näed Sina, kallis Triin ka :). Ja pealegi, meibs ma kannan seda kleiti suvel ka :).

Anne-Maria said...

Milline suuuuuu kleeeit on? (:

Miia said...

m, iluus :). Ja roosat on ;). Kui tulen, siis näed :). Palju enam pole.

Miia said...

Aega ma mõtlen :D. Palju enam pole selleni aega. juhuuu! :)

Anne-Maria said...

Urr, see kindlasti sobib sulle jubehästi. Muide, ma nägin sind eile Tartus, mitu korda koputasin autoaknast, aga sa kohe üldse ei tahtnud meie poole vaadata. Sa kõndisid sealt vana kaubamaja tagant..:D

Miia said...

a, je :D. Ausalt ei pannud tähele, ega kuulnud midagi :D.

.. järgmine kord, KARJU! :D

Anne-Maria said...

Nägin jah, et ei pannud:D:D
Okei, karjun!:D