BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/16/2008

Päikeselapsed.

Jees, lõpuks, lõpuks! Lõpuks on kõik eksamid möödas ja positiivsete hinnetega. Jaa, positiivsete! Ma ei kukkunudki füüsikast läbi nagu mõni arvata võis :D, mine sa veel inimesi tea.. Aga jaa, nelja sain :). Nagu ma juba algusest peale teadsin, kohe kui selle valiku tegin oli tunne, et neli tuleb ära. Je, ma ületasin Dannut ja Püssimit (vist), suht Tase ju.
Aga jaa. Täna peale kooli tulin Sonja ja Masha juurde, kus ma ka praegu olen ja kirjutan. Tegus ja huvitav päev oli, tõsiselt. Siia jõudes läksin nn tööle. Vahetasin Kati köögiabis välja. Nimelt on neil siin kodu kõrval puhkemaja, mis on hetkel täis noori sportlasi, nii tüdrukuid kui poisse. Ka minu vanuseid muide ;). Aga see pole teemaks. Pmst tegin seal siis magustoitu ja sättisin nuge-kahvleid. Nagu ikka.. Ja siis tuli lõunapaus. Tegelt, siis polnud veel teemat :D. Teema oli õhtusöögiajal. Seisin seal leti taga, ootasin noori, ja siis tuli. Esimesena üks poiss ja oi kui nunnu ta oli. Meenutas natuke mind. Nimelt see naeratus, mis justkui päikese välja toob. Kuiidas ma seda armastan. Pealegi oli ta veel päikesevärvi särgis ja lühikestes pükstes ka. Tuli ja naeratas kõrvuni naeratus peas. See oli lihtsalt niiiii nunnu! :) Oeh, Marie. Oleks sa seda vaid näinud. See vaheseik tegi kohe terve päeva päikeseliseks.
Vahepeal helistas mulle Maria ka. Ta on ju nii armas koos Käkuga, teevad kõik, et mu lõpetamisele tulla. Hetkel pole raha, siis tulevad häälega. No problem :D NO, suht normaalne :D Edu teile. Ärge sääri väga hoogsalt vilgutage. Muidu on tõesti tulemus see, et siia jõudes on metsapeatus juba tüüpiline 5 minuti järgne vahepaus :D. Okei, see polnud halvaga mõeldud. Ainult väike irooniline nali :D.
Hetk tagasi lõpetasin koti õmblemise, mul oli vaja mingit sellist, uh, kuhu lihtsalt asjad sisse visata ja ringi tsillida. Nüüd siis on mingisugune olemas. Tegelt mulle meeldib. Ilus on :). Ja mugav ja hea. Siiiiski ju, Minu tehtud (a). Aga jaa.

Näeb siis lõpetamisel ja kellega mitte, siis juba kohekohe Hiiiumaaal! :) Jea, natukene veel ja kohe ma saangi sinna paradiisisaarele! :)

Tsauksplauks .

0 komm/i: