BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/17/2008

Tahaks veel paar sõna öelda.

Kõigepealt tervitaks kahte kallist sõbrannat, kes natukeseks ajaks minema Eestist kihutavad.
Esimesena on juba läinud Hanna-Liisa, LAVi, suht kõvv ;). Tervitused sinnamaale !
Ja teisena läheb kohekohe Reeli, Ecuadori. No, mul ikka on lahedad sõbrannad, käivad sellistes kohtades . Jeesh, chuul ;).

M, nädala killu viskan ka siia. Üleeile helistas memme Helbe ja mis te arvate, mida ta mulle ütles?.. ei ei, mitte seda :D.
Ta ütles, et ärgu ma oma kotti sinna minnes täis toppigu, sest kui ma tagasi koju sealtmaalt millalgi hakkan tulema, siis ta tahab mulle asju kaas anda. Ütlesin siis, et purke ja asju ma väga ei jaksaks vedada. Seepeale ta vastas, et ei, mitte mingeid purke, et ta tahaks mulle hoopis patju ja tekke kaasa anda, et tal neid niigi liiga palju ja meil käib kodus palju külalisi, et küll ära kuluvad. No ja ma reisin ju kohvriga, bussiga, jala.. Ja ta tahab mulle tekke ja patju kaasa anda! :D Ei noh, otseloooomulikult.. ma ei vea neid :D.

Jaa. Tahtsin rääkida veel unenäost ka. Aga tegelikult siin ei saa seda nii hästi kirjeldada kui suulisel teel. Pmst, seal oli üks mees, ta oli seebikanäitleja, selline suuur kuulsus. Ja sarjas kandis ta koguaeg roosat, see oli seal IN ;). Aga see hetk kui mina teda pikemalt nägin, oli ta koos ühe naisega. Suudlesid.. naine oli selline armas ja naiselik. Mõlemad olid tumedates riietes. Aga kus on nali? Nali on selles, et mees oli küll tumedates riietes, kuid ta küüned olid beebiroosad. Jäänud sarjavõtetelt niimoodi :D. Ja vähe ma ei naernud läbi une ja ülesse ärgates. Kahju, et ma just siis ärkama pidin, oleks seda und tahtnud edasi näha :D.

Je. Ma olengi lahe ja näengi lahedaid unenägusid (h).

0 komm/i: