BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7/10/2008

Mammul .

Mimmi käis memmega mammul.. ojaa, juba kaks korda. Ja maasikaid on niii palju. Viimased päevad istusin kodus.. kuni eilseni, siis tulid Silva ja Helmi mulle külla. Jalutasime ja grillisime. Õhtul läksime Kärdla peale tsillima, poistega olime - Kääg, Püssim, Kaarekas ja teised.. nagu ikka. Natuke siidrit, natuke vipsis. Normaalsel ajal jõudsime koju ja nüüd on järgmine hommik, lisasin just uue pildi reiti ja orkutisse, lõpuks näitan ma üle pika aja netis oma elumärke. Jeee.

Aga jaa, Kääg sai kiisupoja endale, meganunnu on. Must ja valgete käpakestega.. peaksingi minema ja talle süüa andma. Muud nagu praegu suurt uudist polegi. Vabal ajal loen raamatuid ja tsillin. Praegu on ilus ja soe ilm, loodetavasti saan randa. ei tea.. eks elu näitab.


Tervitaks veel Silvat ja Helmit, kes mind päeva-paar kannatanud on. Haa.

4 komm/i:

Maria said...

Miiiia, Sa oled juba mitmendat päeva kadunud või olen hoopis mina kadunud. Aga keegi meist on kindlasti kadunud :/

Anne-Maria said...

Tore on lõpuks blogist lugeda, kus sa oled ja mis sa teed:'D

Miia said...

Eh. jah, ega siin saab ju niivähe arvutisse :). Eks ma ikka püüan natuke end meelde tuletada. Aga täiesti ära ei kao ma kunagi.. hehe. :D

Miia said...

Ja, Maria, me oleme kadunud. Uusash.
Aga vähemalt me näeme jälle, mingi aja tagant.. kuigi sa lähed kohe Raplasse :/, mis ma siis ilma sinuta teen.. ?