BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

8/30/2008

Tere tulemast Tartu!





Lõpuks olen ma kohal!

Pühapäeval alustasin sõitu kodupoole. Poole seitsmest kodust välja, et jõuda poole üheksasele praamile, ja peamine, mitte maha jääda! No absurrd. Loomulikult said kõik autod peale, ka need, kes 5 minutit varem jõudsid. Igatahes. Käisin korra Pärnu-Jaagupis vanaisal külas ning seejärel sõitsin ta sõbraga edasi Viljandi, kust istusin bussile. Vaikselt tiksusin päev läbi ja õhtuks jõudsin koju.

Esmaspäeval läksin koos emaga Tartu, ostsime mulle teki ja poti ja panni ja muud vajalikku uueks* eluks.

Teisipäeval läksin Sonja ja Masha sünnipäevale. Seda kirjeldaks nii, et polnud just kõige toredam. No ma ei tea, seltskond oli laiali ja sünnipäevalapsed olid ise üldsegi kadunud. Mingi nõme. Tore oli aga see, et ma nägin üle pika aja Kätlinit, kellega sai palju räägitud maast ja ilmast ning uuest koolist.

Kolmapäeval sõitsin tagasi linna, käisin ehituspoes tapeeti valimas ning värvi ostmas. Värvisin siis oma laua ja kapi ära ning õhtu veetsin Silva juures.

Neljapäeval külastasin emakordselt Taskut. Mis ma selle kohta öelda oskan, Tasku on selline nagu oodata võis, suur ja kallis.

Reedel tuli emme, käisime juuksuris ning linna peal. Taskus ja Rehepapis.Rehepapp on ikka õuudsalt lahe koht. Pmst keset saali on suur puur, mille sees on kanad ja tuvid ning väiksed poisid istusid puuri ääres toolidel ja elasid kanade poosetamisele kaasa. Küll said nad alles palju naerda.


Täna laupäeva hommikul jõudis issi linna, käisime tapeeti ostmas. Ja te ei kujuta ette. Ainuke tapeet, mis mulle kahe poe pealt üldse meeldis oli otsas, ainult jupike oli väljas. Täitsa lõpp! Siis ma olin küll natuke kurb. Läksime siis kolmandasse ehituspoodi ja õnneks sealt leidsin ma teise valiku. See tuli ka täitsa mõnus. Aa, ja siis käisime veel elionis ja issi ostis mulle arvuti. Oi, kui õnnelik ma nüüd olen. Õieti pole see mulle veel kohalegi jõudnud, et mul on Päris Minu Oma arvuti :). Igatahes Pool viis jõudsime koju/korteri ning hakkasime seal remonti tegema, uus lamp, uus tapeet, vaip maha, värki-särki. Nüüd olen kodus/metsas. Lõpetan enda blogi ning lähen tuttu ära.


Kui Tartusse satute, siis andke aga teada, võan kõik vanad ja uued sõbrad endale külla kutsuda :).


Unenägusid ilusaid! *.*








6 komm/i:

Triin said...

üks nv ma tulen lihtsalt tartusse ?
ma haaran kedagi kaasa . vb maria ? :d

Silva said...

Aga õiget soolaleiva pidu pole me ikka ju pidanud. (Soola ja leiba peab ses sinu korteris nüüd küll mõnekski ajaks jätkuma(:)

Silva said...

Kelle juures ma muidu söömas käin?:)

Miia said...

Triinule:
Üks nädalavahetus sa lihtsalt pead Tartusse tulema :). Tee seda! :D

Miia said...

Jaa, kui ma saan voodi ka tuppa, siis pean soolaleivapeo ära. Natuke veel oota (A) :).
Ja söömas võid sa ikka ja alati mu juures käia. :D

Triin said...

nojah , ma ootan ka siis kutset soolaleiva peole ;)