BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

8/24/2008

Päikest !


Nüüd on veel nädalake ja suvi ongi läbi. Uh.

Te kindlasti tahate teada, mida ma vahepeal tegin. Nii ammu pole ju siia midagi kirjutanud. Mis küll siia ajavahemikku jäi?..

.. Käisin sünnipäeval. Käisin tööl. Jubetore oli. Lihtsalt super toredad inimesed ja nalja sai kui palju. Purjus vanamees ja Kanteri võiduks klaas siidrit, lisaks veel sünnipäevapeod ja palju muud.. Ühesõnaga ainult head mälestused!

Siis käisin Mariaga Kaibaldi nõmmes, mis oli super koht. Peale seda tegime väikse grilliõhtu minu juures, et lõpetada tegus päev kirsiga tordil.

Alles toimusid Kärdlas "Meri ja päike", suvemängud. Kuhu oli tulnud üle eesti u 300 noort, ning kes mängisid seal päeval igast mänge ja käisid ekskursioonil. Aga viimase päeva õhtul oli ka ilutulestik ning disko. Ja Kuiiidas ma seal tantsisin. -avastasin, et siiski oskan veel tantsida, kuigi vahel arvasin, et olen juba selle oskuse kaotanud.

Muud suurt toimunud polegi. Täna jõudsin koju. Läbi eesti - Pärnu-Jaagupi, Vändra, Viljandi, kuni Tartuni välja ja siis veel kojutulek. Oeh, lõpuks olen kohal.

Homme lähen ilmselt Tartusse, hakkan vaikselt korteris askeldama. Aega enam palju ju pole.


Mis ma oskan öelda.. ma arvan, et ainult enda ühe mõtte, mis mind iga päev saadab.

- märgake pisiasju, mis panevad teid naeratama!

0 komm/i: