BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10/11/2008

my life, jea

Mulle meeldib koolis käia. Jah, ma tõesti võin seda öelda, sest üle aastate ootavad mind koolimajas mitte kaks sõpra vaid terve grupitäis inimesi, kellega on mul tore koos aega veeta ja niisama hängida.
Peale selle käin ma ballitantsu kursustel. Kus läheb mul hästi.. ootan juba balli. Ning veel käin tantsimas TÜ Neidude rühmas rahvatantsu, kus on samuti väga tore.
Aa, mainimata ei saa jätta, et septembrikuuga olen ma alla võtnud kuni 7 kilo. Je.

M, muidu teen ma ikka seda, mida kõik teised noored, õpin ja vahel ka pidutsen. Tore on.

Samas mõtlen ma vahel ikka teile seal Hiiumaal ja Tallinnas, ning vaikselt tuleb igatsus peale, mis sest, et pool kuni poolteist kuud ainult näinud pole. Siiski..

Aga muidu läheb mul hästi. Ja vahel võite ikka kirjutada ja joonistada mulle.
Aadressil: Uus 63a-21 Tartu .

Tsauka ;)

3 komm/i:

Anne-Maria said...

Mina igatsen sind juba peagi näha, Miia!

Triin said...

ma hakkan kirjutama ja joonistama :D

Triin said...

tahaks su postiindeksit ka:D