BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3/09/2009

Nonii

Nii palju siis kevadest, ma juba lootsin.. aga ega see kevad tulemata ei jää.
Nüüd katab jälle maad valge lumevaip ning taevas on samasugune : pilves, paks, valge ja sombune.

Istun hetkel oma pehmel tumeroosal pleedil, magus kibuvitsatee ühes käes ja ema tehtud śokolaadi-kookose trühvel teises käes. Naudin ja olesklen.

Jamasin siin pikalt Limewirega, nüüd sain korda, siis tegelen veel saksa keele sõnadega ja geo peaks ka veel ette võtma. Vaatate, et kell on palju? Ma magasin päeval, poolteist tundi ja jõin kohvi ka, niiet peaks nagu ärkvel püsima. Aga kaugel sellest, mul siuuke uni, et ise ka ei usu.

Viisin täna saapad parandusse, nad on sellised, lihtsad, odavad.. sellepärast ka tald juba väikse sopaga liimist lahti. Paranduses võttis mind vastu mees nimega Gennadi Ljubimov, ma vähemalt arvan nii, teine varjänt oleks German Ruts, aga see ei sobiks talle hästi.. pmst ta lihtsalt võttis mu saapa ja tõmbas talla kinga alt lahti. Jõuga, raksti! Ja ütles:"Ma liimin selle kokku, aga kui sa saapad kätte saad, siis viska minema." :D Normi .

Muud nagu midagi, päikest ja tsauka ;) .

0 komm/i: