BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3/11/2009

Haigu-Haigu

Uni on nii suur, et kahe käega ka ei saa näitata kui suur see on.


Õpin, õpin, kool on tore koht, saab palju õppida ja seeläbi targaks saada :).


M, eile oli saalihoki võistlus, minu klass võitis ära, juhuu.

Ja siis oli koolis veel pidzaamapäev. Vahetunnis sai kohvi ja küpsist.


Magada väga pole saanud, kohe vajun ära, aga lihtsalt iga päev on mõni suur töö, enam ei jaksa, ma ei suuda enam vaheaega oodata. Ja siiski on mul piisavalt kooliasju, millega tegeleda :D. Okei, ma ei mõtle enam sellele.


Täna on mõnus sombune päev, :D.


Aga mitte päris, ka päikest on selles ning see päike on Carolyn, kellel on täna sünnipäev !

Ta vist ei satu mu blogi just tihti lugema, kuid kui peaks juhtuma. Siis...



PALJU-PALJU ÕNNE SULLE KALLIS KÄKU ! :) (K)(L)