BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6/21/2009

Vahukomme osta .

Ajou

Värvisin oma pead, olen suht rebane ja blond ja helepruun ja veel midagi. Seda oli vaja milleks? Selleks et mõista kui hästi mulle tume pea sobib. Ja homme lähen poodi ja ostan juuksevärvi.. mitte tumepruuni. Sellest on mul siiski mingiks ajaks kõrini. Ma ostan mingi kuldpruuni või-blondi või ma ise ka ei tea. Igatahes näen ma peale pisukest toonimist kindlasti etem välja kui praegu.

Katil oli lõpetamine. Süüa oli hästi palju. Sõin niiet ei jaksanud pärast hetkelist pikale viskamist enam voodist tõusta.

m, ja praegu pakin asju . Osa asju läheb homme suure kohvriga Tallinnasse, et siis mind oodata tantsupeole ja peale seda kohe Hiiumaale. Kumbki neist sündmustest ei ole ju enam kaugel .

Kuid kõigepealt tuleb jaanipäev. See tuleb loodetavasti lahe. Meri ja liiv ja palju toredaid inimesi. Ja peamine, et ma ei unustaks vahukomme osta ;) .

0 komm/i: