BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/05/2008

Mossmoss, suvi on kohe käes, natuke veel kannatust.

Lõpuks jõudsin ka siia. Täna, nagu ka eelmine reede lappisin ma puid. Täna küll vähem, sest poole üheksast kümneni.. seda ei anna võrrelda mitme-mitme tunniga puhkepäeval. Nüüd on siis lõpuks see lappimiseaeg käes. Te ilmselt naerata/küsite, mis lappimine? Ei tea, millegipärast keegi ei mõista mind kunagi :D, aga et siis selgituseks.. nüüdsest on puude riita ladumiseaeg ;). Aga vähemalt üks inimene on minust aru saanud, see on Maria, kes Hiiumaal samuti lapib puid, ju see sealt maalt mulle ka sõnana külge on jäänud. Igatahes lõppesid just suured pühad ja midakõike siis ka juhtus.. seda oli parajalt palju. Eks ma siis üritan siia miskit meeldejäävamat kirjutada.
Nii, reedese päeva ma peaaegu lappisin maha, nagu juba eelnevalt mainitud. Kuid see oli päev, õhtuks sõitsin ma Tartusse, Silva juurde. Ja käisime Vabaduse pst.-l rokkimas. Nimelt esines seal kolm bändi. Alustas kunagine Tudengibänd Evergreen86, oma viimase kontserdiga ja ausaltöeldes.. oli ka aeg :D, no ma ei tea kas on päris mõtet lihtsalt niisama rokkida ja keerutada ennast laval.. seda keerutamist võiks täpsemini kirjeldada kui aasa peal lillede keskel keerutamist, ainult et 100 korda kiiremini.. ei tea, segased. Ning viimane esineja oli bänd Ultima Thule.. Nimekas solist ja bänd samuti, aga see muusika päris minu jaoks loodud ei ole. Taustamuusika.. ei midagi sellist rokkimisrokki, mida ma lootsin, kuid maitsed on erinevad ja Ultima Thulel oli ka seal palju austajaid. Kuid mis nende kahe bändi vahele jäi? MINUUU LEMMIIIK! Groundhog Day!! Ma ei saaa neist lihtsalt üle ega ümber :D, ammu pole ma miskit tõepoolest niiiipalju fänanud. Me olime Silvaga teises reas kohe ja ma rokkisin ikka nii, et kael oli õrnalt, aga mõnusalt valus hiljem. Ja see oli hea, lihtsalt rokkkida sajaga! Loodan, et nad tulevad ikka Otepääle ka ja Hiiumaale ka ehk? See oleks ülihea! Ja mis veel juhtus.. Trummipoiss ütles mulle tsau :D, hehee, ta tundis mu ära :D, just küsisin orkutis. Aga see selleks.
Ööseks jäin Silva juurde ja laupäev oli "Teeme ära" päev. Mina seal ei osalenud, küll aga Silva. Hommikul ta koristama läkski, mina samal ajal külastasin Hanna-Liisat. Polnud teda ka sada aastat näinud. Jubehea oli jälle kohata ja maailmaasju arutada. Ta siiski läheb LAVi :D, ülilahe. Ja tatoka tegi ta ka.. päriseks, sellise hästi ilusa liblika jalale. Ning tema ajas ka mulle tatoka pisiku peale.. mõtlesin, et teeks endale ka nüüd.. aga eks paistab :D. Õhtul saime Püssimi, Dannu, ta pruudiga kokku.. ja Lall oli kaa :D Väga tore oli neid näha. Ma olin kohe nii õnnelik. Kasvõi hetk, heade sõpradega teeb tuju ütlemata heaks. Käisime Pirol ja olime niisama, aga mitte kaua. Varsti liikusime Silvaga edasi.. läksime Reinu pizzasse, pmst seal on väga head pitsad, aga Silvale millegipärast ei meeldinud :D, ei tea. Mulle maitsevad väga. Pitsat süües liikusime tagasi kodu poole kuid teepeal külastasime ka Maximat. Ostsime vahukoort ja starterit ning Silva pool meisterdas perenaine jäätisekokteili.. küll see maitses hea :).
Pühapäeva hommikul mõtlesime, et magame kaua, aga ikkagi tuli välja, et mõlemad ärkasime üksteise teadmata korduvalt ülesse. Pool kaksteist saime lõpuks ülesse. Ja kohekohe helises ka telefon, mille otsas oli Laura, Silva vanem õde. Kellele oli ta mees Dubaist külas ning tema teevat nii talle kui mulle ja Silvale Spa välja. Nii me siis kiirustasime paar võileiba kurgust alla ning sättisime end valmis. Veidi aja pärast oligi Tšahid ukse taga autoga, Lauraga ja pisitütre Lindaga, kes on üks armsamaid lapsi, keda ma tean. Sõitsime siis Pühajärvele sööma ja seejärel Bernhard spasse. Mainiks ära, et Pühajärvel on ülimaitsev õunamahla jäätisekokteil ning see tornikohvik, mis seal on.. (ma tahan sellest enda kodu, enda magamistuba, enda kodu!) Seal oli lihtsalt imeilus. Ja spa, ma ei hakka rääkimagi. Super. Kalvaarium ja Laavakividega pisibasseinid olid seal eriliselt head. Oh, tore oli. Silvaga on üldse alati tore.. alati.
Ja mis mul meelde tuli. Teate seda seika, kui üks paar Seksis kaarsillal Tartus. Nüüd on selle põhjal tehtud väga tabav reklaam. Nimelt reklaamitakse tele2 internetti, mis on igalpool. Ja reklaamplakat näeb välja selline, et taustaks on Kaarsild ja suurelt on kirjutatud PANE KUS TAHAD! Kas saab veel paremini naelapea pihta interneti reklaamis tabada? :D No ma ei saa. Ülihea.

Niiet tegusust oli mu pühades, kui palju. Nüüd olen tagasi koolis. Täna oli küll tunne, et enam ei jaksa. Lihtsalt kõnniks koolist minema. Ja mossitama hakkasin ka. Sest kuu aega tuleb veel selles koolis olla, ja siis kulub veel pea kuu, et saaks lõpuks täielikult puhata ja saaks Hiiumaaale! Ma ei kannata enam, niiõudsalt tahan sinna juba. Ja ekskursioon.. ah, ma parem ei hakka rääkima. Ma niisama leian asju teinekord, mille kallal mossitada, sest tegelikult olen ma ju päikseline tüdruk :). Ja selleks pean ma ka jääma :), JUST, SELLEKS PEAN MA KA JÄÄMA, JA JÄÄN KA! :)

"Ei ole suuremat nukrust, kui meenutada õnneaega õnnetuse ajal..."

2 komm/i:

Silva said...

Muide Laura mehe nimi on Jihad:D
ja jäätisekokteili tegmime me enne sinu sõppradega kokkusaamist:P

Miia said...

Jaa, ma just sinu blogist vaatasin, et ma olen valesti kirjutanud, aga kes seda rasket nime siis rohkem õigesti oskab kirjutada, kui sina :D. Mina olen ses osas saamatu, aga ehk andestad mulle selle väikese vea :D.
Ja tegevust oli nii palju, et mhm.. sul on tõsi, kokteil oli päeval. :) Aga see oli ikkagi jubehea! :)