BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/29/2008

Nii vähe aega, nii palju teha

Nii vähe aega, nii palju pidusid.. nagu on kirjas Anni päevikul. Pidusid küll mitte, aga aega on tõesti vähe olnud. Möödunud nädalavahetusest on lihtsalt nii palju toimunud. Kooli lõpetamine, mingismõttes. Ja muud lõbud.

Pmst nädalavahetus oli parim!

Reedel sõitsin koos Kallega häälega Tartu, algul Nõuni. Seal helistas mulle Maria, kes pidi algul külla tulema, siis aga selgus, et sellele nädalavahetusele tuleb kartulipanek. Nii ma siis üllatusin ikka korralikult, kui võtsin toru vastu ja Maria ütles, et Hiiumaale jääb minemata ja et tuleb sel juhul mulle külla. Ma olin ikka väga shokeeritud ja loomulikult heas mõttes :). Nii ma siis hääletasin edasi Tartusse, teades, et ka Maria sinna liigub ja, et ma lõpuks näen teda :).
Linna jõudes sain Silvaga kokku, seejärel Mariaga ja siis Groundhog Dayd kuulama. Jubekahju, et me ei teadnud algus aega ja magasime 2/3 kontserti maha, aga pole hullu. Järgmine kord kauem (h)! Seejärel tsillisime linnas, sõime imehead juustupitsat. Lisaks sattusime puhtjuhuslikult vaatama Eesti hetkel kõige kurikuulsamat filmi :D, "Magnust". Hea oli, tõsiselt hea. Mõte, film ise ja kõik kokku.. Ning õhtul jõudsime Silva juurde magama. Ma pole elusees vist end nii hästi välja maganud kui seal.

Laupäeval ärkasime lõuna ajal, sõime ja vaikselt sättisime bussile. St et jooksime bussile ning pidime bussi käega lehvitades kinni püüdma. Huh, õnneks jõudsime :). Sõit Otepääle läbi Elva oli pikk kuid tundus imelühike, sest nii paljust oli rääkida. Kohale jõudnud käisime Pühajärvel, seal on ikka nii ilus. Kunagi tuleb minna tõesti randa ja telkima ja grillima (h). Õhtuks saime koju, seal vaatasime eurovisiooni. JEEES!!!! DIMA võitis!! Mitte vähe ei hoidnud talle pöialt. Eelmine kord kaotas kallike napilt nõmedatele rokipeerudele, aga õnneks seekord läks nii nagu minema pidi :). Öösel, peale eurovisooni, hakkasime küpsisetorti tegema, sest Triinul oli sünnipäev ja see oli me arust originaalne idee :D. Lõpp kokkuvõttes saime 1, 5 tundi magada. Tase! ;)

Pühapäeval jõudsime bussiga 7.30 Tartusse, saime Triinuga kokku, tort ühes ja õhupallid teises käes. Väga tore oli. Päike paistis ja kolmekesi sõime imemaitsvat torti Vanemuise ees. Käisime Toomemäel jalutamas ning tegime filme, või klippe, ei teagi kuidas neid nimetada, igatahes piss pidi püksi neid tehes naerust tulema :D. .."Triin." "Mis on?" "Kes sitta lasi?" "Oleks see ainult sitt.. peer :D, olnud" :D:D Jah. Jälle käisime pannkooke söömas, seekord juba suitsukanaga ning Triin Värskasse mõnulema saadetud jäime lihtsalt kesklinnas muruplatsil (seal, kus tavaliselt joodikud puhkepausi peavad) magama. Ja nii magus uni oli. :) Pärast väikest uinakut sõitis ka Maria koju, Tallinnasse.
Nii ma siis mõtlesin, mida teha. Ja läksin jälle Silva juurde, grillisime ja nautisime õhtut. Tema juures on ikka ülimõnus. See aed on lihtsalt nii kodune :). Ja juttu sai aetud päris pikalt. Ka Silva ema Enega, tuli välja, et nii mõnigi tema tuttav on minu sõprade vanem, suht chuul.

Lihtsalt super. Suur aitäh Silva, Maria ja Triin. Et te mulle nii vapustava nädalavahetuse kinkisite ! :)
















Silva kallis. Teist sinusugust ei ole. Ja sa ei kujuta ette kuidas sa mulle meeldid. Su iseloom on hea. Su mõtted on head. Ma olen nii õnnelik, et sind tean ja et mul on selline sõbranna, üliõnnelik! See lause on küll aja ära elanud, kuid nii on. :)




















Maria on kõigi sõber ja on ka nii :). Kõik hetked on mäletamist väärt. Kõik hetked on nautimist väärt. Kõik, kõik on koos sinuga kordumatu ja ületamatu. Sina armastad mind, aga mina armastan sind veeel rohkem.



Kõige keniaalsem, lahedam, päikselisem, naljakam, heam, veelkord lahedam inimene. Triin on lihtsalt, oh ma ei oskagi seda sõnadesse panna. Triin on super. Palju palju õnne sulle kallike (veel tagantjärgi ka) ! :)

0 komm/i: