BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/29/2009

Jou

Täna pidin äärepealt sisse magama, lihtsalt lambist tegin silmad kell 7.40 lahti, ja 7.45 peaksin ma korterist lahkuma, ruttu püsti, voodi korda, riided selga, kott kokku ja hetk peale 7.50 , sain välja ja tee peal tuli veel Rasmus, kes mu ratta lenksule võttis, niiet ma jõudsin täpselt kellaga kooli. Heaaa.
Koolipäev venis ja venis. Geos sain oma proovieksami kätte, veits üle 80% on tulemus.. olen täitsa rahul, kui arvestada seda, et ma selleks pmst ei õppinud.
Peale kooli käisin Silvaga linnapeal. Tahtsin endale päikseprille ja leidsin ühed MEGAStiilsed, Silva ütles veel, et ma näen nendega nagu pervert välja.. ühesõnaga Super prillid olid, aga ma siiski ei ostnud neid endale. Käisin kaupsis ja tänaval päikse käes, ning need prillid ei rahuldanud mind piisavalt ja ainult välimuse pärast ka ostma ei hakka.. Aga selle asemel sain ühe kena roosa toppi. Vot tak .
Ja Anne kanali ääres lasti tümpsu, ei tea, mis seal toimus.., midagi oli, lahedad ossid ja teised olid kohal. (H) Ja nii super ilm on ju, terveks nädalavahetuseks lubas. Niiet Päevitama!!!!

0 komm/i: