BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/31/2009

Tants ja Trall

Noniii, muljeid eilsest päevast. Eile oli mu esimene esinemine rahvatantsuga. Minu rühma 5-s sünnipäev. Mnjaa.. Tore oli, tantsisime ja jooksime ja kõik läks hästi. Linnas oli ka lahe rahvariietes käia, paljud vaatasid ja enamus pilke olid positiivsed. :D Jah, enamus, sest Co-marketis, oli mingi nõme biff, kelle suu nurgad liikusid küll rohkem 90 kraadi alla kui üles, ja see pilk.. hehe, ja siis Silva vaatas talle samasuguse pilguga otsa. Oioi, küll sai alles nalja .








Peale kontserti läksin Silva juurde, päfkad selga ja muru niitma. Uiiii, kui mõnna oli. Ainult päike oleks võinud paremini peale hakata .

Ja ta tegi meile süüa. Mmmmm, kui hea see oli. juustu-kotleti omlett koos imemaitsva salati ja jäätükkidega apelsinimahlaga. Kuuma ilma unistus! :)
Ja õhtul, toimus Sõbramajas rahvatantsu jätkupidu. Söödi ja joodi ja tantsiti. Kingituste üleandmisel kutsus vilistlasrühma esindaja välja kõige noorema meie seast ja see olin loomulikult mina . Ning andis mulle pihku 3l Törley pudeli . Heaa. Sain naerda. Ja tantsida oli ka lahe .
Õhtul koju, valge šokolaad, piip ning Seks ja linn. Mõnna .




0 komm/i: