BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5/31/2009

Uniiii

Suur suur uni on, kohe lähen magama. Õnneks on mul homme ainult poolteist tundi geo konsultatsiooni, mis hakkab alles pool üks.. Saan veel hommikul õppida.
Täna käis Maria siin, käisime koos JJ koolilõpu peol . Seal oli ikka superosavaid hiphoppareid ja breikareid, mnja. Kuid õhtu artistis, Öökülmas, ma pisut pettusin. Aga palju tema taustalauljas. See oli lihtsalt kole.
See selleks, peamine ja kõige toredam oli siiski see, et ma Mariat nägin :). Ja isegi Püssimit nägin, niiet mitu tuttavat korraga .
Ja niiiiii soe on. Kahju pisut, et tänase päeva maja seinte vahel veetsin, kuid homseks lubas ka veel ilusat ilma ja lausa 29 kraadi.. see on hullumaja. Aga minu arust super, ma armastan päikest! Niiet paljaks ja päevitama, KÕIK ! :)

0 komm/i: